è Teknologiako beldurrak eta fobiak, islapena hezkuntzan
è Irakasleek dauzkaten gabeziak teknologiaren berriaren aurrean
è Europaà teknologia berriak eskolan egon behar dira, erabiltzen ikasten…
è Nola antolatu behar den IKT eskolan sartzeko. Zein antolakuntza egon behar den…
è Klaseak ez ditu bakarrik irakasleak ematen, ikasleek ere eman ditzakete haien interesetatik abiatuta
è IKTà egunerokotasuna teknologia berriekin hezkuntzan
è Zer garrantzia duten ordenagailuek. Zeintzuk diren irakasleen gabeziak. Horretaz ez dakite asko. Metodologia guztiz aldatu da (teknologia berriak)
è Konpetentzia digitala. Alfabetatze forma berriak. Irakasleari erakutsiko zaio forma independiente batean ikasten. Ikasle konpetentzia berri, informazioa jasotzen. Informazio gehiago dago eta jakin behar dugu informazio hori laburtzen, ikasleei aurrezteko lana. Metodologia desbedina, método tradizionala apurtzen.
è Alde positiboak: Aurrera joan daiteke
è Alde negatiboak: adibidez, hizkuntza (zelan idazten de, sms, emails…) teknologia berriak ez dira konpatibleak hizkuntzarekin
è Teknologia berriarekinà hezkuntza indibiduala
è Ikaslea eta ikasleen desberdintasunak, batzuetan gehiago dakite eta haiek dira irakasten dutenak
è IKT sartuta daude gure kulturan
No hay comentarios:
Publicar un comentario