- Txanela
- Programa didaktikoak (matematika, lengoaia...)
- Jolasak
- Abestiak, bideoak
- Informazioa
- ....
Zertarako?
- Sozializatzeko
- Informazioa eskuratzeko
- Informazioa partekatzeko
- Ikertzeko
- Ezagutza abilezia bihurtzeko
-....
Zer da ezinbestekoa teknologia hauek eskolan aplikatzeko?
- Azpiegitura aurreratua
- Diru inbertsioa
- Formakuntza
- Mundu teknologizatua ulertzea
- Gizartearekin harremanetan jartzea
- Kritikotasuna
- ...
Zeintzuk dira prozesu honen eragileak?
- Irakasleak
- Ikasleak
- Familiak
Zein jarrera motak sortu daitezke?
- Teknofilia (teknologia berriak erabiltzeko joera)
- Teknofobia (erabileraren beldurra) --> ez dira ausartzen
Irakasle guztiak onartzen dituzte aldaketa hauek?
Irakasle batzuk ez dakite teknologia berriak eskolan nola aplikatzen eta aldaketen aurrean erresistentzia erakusten dute. Hau da, metodologia finko bat daukate, eta ez dute aldatu nahi.
Zein da teknologia berriak erabiltzeko neurria?
Ez gehiegi ez gutxiegi, irakasleen artean teknofobia edo teknofilia ez sortzeko.
No hay comentarios:
Publicar un comentario