TEKNOLOGIA-INFORMAZIO-KOMUNIKAZIO (lan koadernoa)

2011/12/09

"La escuela de mañana"

Beste egunean klasean taldeko aurkezpenekin jarraitu genuen, bakoitza baliabide desberdinen bidez bere gaiak aurkeztu zizkiguten (movie maker, power point, antzeztuz ...). Hona hemen gure lagunen aurkezpenen ideia garrantzitsuenak:

1. Eskoletako IKT-aren jarrera onari buruzko Europako politika:
Aurkezpen hau oso originala iruditu zaigu, gaia zail samarra izan arren, erakargarri egin dutelako bertsoez baliatuz.

2. Informazio digitala, eskolako konpetentziak:
 - XIX. mendean aldaketa sakona egon zen, teknologia berriak hobetzen joan zirelako.
 - Inprenta garrantzi handia hartzen joan zen.
 - Teknologia berriekin harreman estua sortzen hasi zen.
 - Alfabetatze berriak: audiobisuala, teknologia digitala eta komunikatiboa
 - Edozein pertsona ikasten ikasi beharko du.
 - Denok eduki berdinak ikasteko garrantzia.
 - Dimentsio desberdinak: Instrumentala (sofware), kognitiboa, teknologiarekin jarrera positiboa eta balore kritikoak.
 - Irakaslearen jarrera aldatzen joan da kritikoagoaz eginez.
 - Irakaslea ez da informazio transmitzailea, laguntzailea da.
 - Azkenengo urteetako erronka: Ordenagailuekin aln egitea gelako gestioa konplexuagoa egiten du.
 - IKT-an lan indibiduala zein kooperatiboa bultzatzen dute.
 - Platonen kobazuloaren historiarekin konparaketa interesgarria egin zuten.

Gaia interesgarria izan arren power pointaz baliatu ziren eta azalpenak asko luzatu ziren, pixkat astuna eginez.

3. Baliabide eta errekurtso teknologikoen erakunde hezigarriak:
Movie Maker programaren bidez bideo interegarri, erakargarri eta dibertigarri bat aurkeztu zuten, non talde honetako hiru partaideak beraien artean hitz egiten zuten. Bertan bi pertsona bereizten ziren, IKTan jakintsua eta ez jakintsua. Hirugarren pertsona galdera desberdinen bitartez. argi ikusten zen pertsonen arteko jakintza maila desberdina.

4. IKt-ak gaur egun:
 - Irakasle eta ikasle parte hartzea ezinbestekoa.
 - Eskola eredua ideiak txertatzeko = teknologia
 - Gaitasunen definizioa
 - Lehen Hezkuntzan sagua eta teklatua erabiltzen hasten dira.
 - Diru laguntzak eta irakasleen formazioa oso beharrezko da, haurren garapen egokia zihurtatzeko.
 - Gure jakintza maila ez da ikasleena baino gehiago, teknologia berriak beraien eguneroko bizitzan   erabiltzen dituztelako.

5. IKT-ak nola ergiten dute hezkuntzan?:
 - Umeen garapena modu desberdinetan ematen da, kasu batzuetan bizkortuz eta aldiz, beste kasu batzuetan garapena motelduz.
 - Ordenagailuen erabilpena.
 - "La escuela de mañana" proiektua gainetik azaldu digute.

6. Ordenagailuak emozioen sortzaile:
 - Hezkuntzan irakasleen artean formazio falta dago.
 - Irakasle eta ikasleen arteko desberdintasunak; gehienetan ikasleak gehiago dakite.
 - Emakumearen egoera.
 - Desoreka sozialak.

No hay comentarios:

Publicar un comentario